تیک آبی اینستاگرام؛ چگونه و چرا تیک آبی اینستاگرام را دریافت کنیم؟!

تیک آبی اینستاگرام، meta verified

تیک آبی اینستاگرام

تیک آبی اینستاگرام چیست و به چه معناست؟!!

چرا و چطور تیک آبی اینستاگرام را دریافت کنیم؟!

پس از دریافت تیک آبی اینستاگرام چه اتفاقی می‌افتد؟!

هزینه دریافت تیک آبی اینستاگرام چقدر است؟!

و. . . .

برای دریافت پاسخ تمام این سوالات تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

با پیشرفت ابزار ارتباطات جمعی، سوشال مدیا و شبکه‌های اجتماعی در دنیا و رونق گرفتن ایده‌های کسب درآمد از شبکه‌های اجتماعی، بستر کلاهبرداری و سوءاستفاده نیز برای افراد سودجو فراهم شده و بسیاری از افرادی که بدون اطمینان از جعلی یا واقعی بودن پیج‌ها اقدام به خرید محصول، خدمات، دوره‌های آموزشی و یا سفارش تبلیغات برای جذب فالوور و. . . می‌کنند، دچار ضرر و زیان مالی می‌شوند.

در ابتدای استفاده عموم جامعه از اینستاگرام سوءاستفاده از نام افراد مشهور، شناخته‌شده و به‌نام بود که بیشتر اتفاق می‌افتاد اما با ایجاد امکان دریافت تیک آبی از سوی شرکت متا، این مشکل تا حد بسیاری حل شد و امکان سوءاستفاده از نام و تصویر افراد سرشناس به حداقل رسید. اما با گذشت زمان و افزایش تعداد پیج‌ها در زمینه‌های مختلف، کلاهبرداری از طریق فضای مجازی مجددا افزایش یافت؛ از همین رو بسیاری از دارندگان پیج‌های فعال در زمینه‌های مختلفی چون بلاگری، فروشگاهی، آموزشی، و. . . تمایل دارند تا با دریافت تیک آبی اینستاگرام، اعتماد افراد را جلب کنند.

تیک آبی اینستاگرام

چرا تیک آبی اینستاگرام را دریافت کنیم؟

تیک آبی اینستاگرام به نوعی به یک ابزار جلب اعتماد مخاطبان تبدیل شده. اگر از دید یک مخاطب عادی اینستاگرام که در اینستاگرام فعالیت حرفه‌ای در هیچ یک از شاخه‌های درآمدی اینستاگرام ندارد به این موضوع نگاه کنیم، نشان تیک آبی اینستاگرامی این اطمینان را به همراه دارد که اطلاعات مالک این صفحه اینستاگرامی در شرکت متا ثبت و تایید شده است و پیج فیک یا تقلبی نیست.

 

نگاهی کوتاه به چگونگی تاثیر تیک آبی اینستاگرام بر اعتباربخشی به پیج و جلب نظر افراد

با گسترده‌تر شدن دیدگاه کسب درآمد از اینستاگرام، هزاران نفر با انتخاب یک یا چند حوزه درآمدی در اینستاگرام شروع به فعالیت کردند‌. همزمان با رشد تعداد صفحات با هدف کسب درآمد از اینستاگرام، صفحات آموزشی چگونگی کسب درآمد از اینستاگرام، صفحات آموزشی ترفندهای فروش و جذب فالوور بیشتر، صفحات آموزش الگوریتم‌های اینستاگرام و… رشد بسیاری پیدا کرد. یکی از ترفندهایی که کم‌تر به آن اشاره شده اما عده‌ای از آن استفاده می‌کنند، خریداری تیک آبی اینستاگرام است.

بیایید باهم تاثیر تیک آبی اینستاگرام را برای چند صفحه با حوزه درآمدی مختلف بررسی کنیم:

 

تاثیر تیک آبی اینستاگرام بر پیج‌های بلاگری

بلاگری در اینستاگرام یکی از انواع کسب درآمدی در اینستاگرام است که شاخه‌های متفاوتی نیز دارد. از زیرشاخه‌های فعالیت‌های بلاگران در اینستاگرام، می‌توان به بلاگر کتاب که کتاب‌های مختلف را معرفی و به فروش می‌رساند، بلاگر استایل و نوع پوشش، بلاگر لایف استایل یا همان بلاگر سبک زندگی که روزمرگی‌های خود را در اینستاگرام به اشتراک می‌گذارند، بلاگر فود یا همان بلاگر غذا که تهیه انواع غذا را آموزش می‌دهند و یا غذاهای مختلف را مزه می‌کنند، اشاره کرد.

درآمد بلاگران در اینستاگرام از دو راه فروش محصول و یا تبلیغات است. آنچه که مشخص است تمام بلاگران محصولی برای فروش ندارند و اکثرا از راه تبلیغات کسب درآمد می‌کنند‌.

به دلیل تعداد زیاد بلاگران مخاطبان تعدادی از آن‌ها را که شهرت بیشتری در اینستاگرام دارند دنبال می‌کنند.

زمانی که بلاگران تیک آبی اینستاگرام دارند و طبق الگوریتم اینستاگرام برخی از پست‌هایشان به Explore یا همان جستجوی اینستاگرام وارد می‌شود، افرادی که آن‌ها را نیز دنبال نمی‌کنند با دیدن تیک آبی اینستاگرام، کنجکاو می‌شوند تا بیشتر درباره فرد بدانند. باعث می‌شود تا سعی کنند با بررسی پیج آنها، اطلاعات بیشتری بدست بیاورند؛ همین موضوع باعث ورودی بیشتر به پیج می‌شود؛ و ورودی بیشتر شانس جذب فالوور را بیشتر می‌کند. فالوور بیشتر هم علاوه بر اینکه به ارتقا پیج کمک می‌کند، هزینه تبلیغات و درآمد صاحب را افزایش می‌دهد.

 

تاثیر تیک آبی اینستاگرام بر پیج‌های خدماتی و آموزشی

شاید شما هم تجربه استفاده از محتوای صفحات خدماتی و آموزشی متعددی که در اینستاگرام وجود دارند را داشته باشید، و از کیفیت محتوا و یا خدمات آن‌ها راضی یا ناراضی بوده باشید. قطعا میزان رضایت شما از محتوا و خدمات هر پیج باعث می‌شود تا بیشتر به آن برند یا صاحب پیج اعتماد کنید و از آموزش و خدمات آن‌ها استفاده کنید.

بسیاری از افراد غیرمتخصص وجود دارند که با رصد پیج‌های آموزشی و خدماتی برتر، اقدام به کپی‌برداری می‌کنند و با فروش دوره‌های آموزشی و یا خدمات درآمد کسب می‌کنند؛ که این مصداق سوءاستفاده و سودجویی از بستر فضای مجازی و اینستاگرام است.

تیک آبی اینستاگرام به برندها و یا اشخاصی که در حوزه خدماتی و آموزشی فعالیت می‌کنند این امکان را می‌دهند تا صفحه رسمی خود را از سایر صفحات متمایز کنند و حتی جذب مخاطب بیشتری داشته باشند.

 

تاثیر تیک آبی بر پیج‌های فروشگاهی

با گسترش استفاده از فضای مجازی از سال‌ها قبل تا به الان، آمار جرایم سایبری هم در تمام دنیا رشد بسیاری داشته است؛ و فروش محصولاتی که وجود خارجی نداشتند، محصولات تقلبی و یا محصولاتی با کیفیت پایین یکی از پرتکرارترین جرایم بوده. شاید شما هم تجربه خرید آنلاین را داشته باشید. این تجربه می‌تواند خوب و موفق و یا بد و ناموفقی بوده باشد.

اما خرید از فروشگاهی که تیک آبی اینستاگرام را دارد، و این به این معنا است که اطلاعات یک نفر، یا یک برند به‌عنوان مسئول و صاحب پیج به تایید اینستاگرام رسیده و احراز هویت شده، اطمینان بیشتری را برای شما به همراه دارد.

 

Meta verified یعنی چه؟

شرکت متا (meta)، شرکت مالک و سازنده فیسبوک و اینستاگرام است. کلمه verify به معنای رسیدگی کردن، صحت و سقم امری را معلوم کردن، ممیزی کردن و تحقیق کردن است.

meta verified یعنی شرکت متا به‌عنوان سازنده، صحت و درستی اطلاعات حساب کاربری را تایید کرده باشد.

حساب کاربری که فرایند تایید هویت اینستاگرام و شرکت متا را طی کرده باشد، نماد تایید اینستاگرام یا همان verified Badge که به شکل یک دایره آبی‌رنگ که در آن یک تیک سفیدرنگ وجود دارد، را دریافت می‌کند. نماد حساب تایید شده را می‌توانید در کنار نام کاربری فرد نمایش داده می‌شود.

چطور تیک آبی اینستاگرام بگیریم؟

برای دریافت تاییدیه حساب کاربری اینستاگرام که با دریافت تیک آبی در کنار اسم پیج اینستاگرامی شما مشخص می‌شود، شما نیاز دارید تا پس از ثبت درخواست دریافت تایید شرکت متا و طی کردن مراحل آن، تیک آبی دریافت کنید؛ اما به دلیل نیاز به تبادلات مالی ارزی، این کار برای همه‌ی افراد کار آسانی نیست؛ به همین دلیل می‌توانید تا با انتخاب از بین ارائه‌دهندگان خدمات اینستاگرامی، این کار را به اهلش بسپارید.

 

هزینه و شرایط لازم برای دریافت تیک آبی اینستاگرام

هزینه دریافت تیک آبی

در ابتدای آغاز به فعالیت اینستاگرام، پس از مدتی شرکت متا تصمیم گرفت تا با اعطای نشان تایید حساب کاربری، جریان سواستفاده از عکس و نام افراد و برندهای مشهور دنیا را متوقف کند.

اعطای نشان تیک آبی به برندها و افراد مشهور چه در گذشته و چه الان شامل هیچ هزینه‌ای نبوده و نیست؛ و تنها نیازمند طی کردن مراحل تایید است.

اما پس از چند سال، اخیرا شرکت متا اقدام به فروش تیک آبی به‌صورت ماهانه کرده است. این فروش برای سایر افراد که خواهان تایید حساب کاربری‌شان هستند، است و شامل افراد مشهور و برندها نمی‌شود.

اما این احراز هویت هم به سادگی صورت نمی‌گیرد.

از آنجا که دریافت تیک آبی اینستاگرام فقط و فقط از طریق شرکت سازنده اینستاگرام ممکن است و شرکت متا با دریافت هزینه، حساب کاربری اشخاص را تایید می‌کند، پرداخت هزینه بابت دریافت تیک آبی اینستاگرام، امری بدیهی و غیرقابل اجتناب است.

همانطور که پیش‌تر گفتیم امکان خرید تیک آبی برای سایر افراد فراهم شده و قیمت آن برای نسخه‌های تحت ویندوز اینستاگرام و نسخه‌های android و ios آن حدود ۱۵ دلار می‌باشد.

اگر شما برای فعالسازی نیاز دارید تا از خدمات‌دهندگان اینستاگرام بخواهید تا این را برای شما انجام دهند، باید هزینه ارائه این خدمات را هم در نظر بگیرید. اما آنچه که باعث می‌شود تا در بین خدمات‌دهندگان، وجه تمایزی وجود داشته باشد و با این وجه تمایز مورد ارزیابی قرار گیرند، هزینه خدمات آن‌هاست.

در بین ارائه‌دهندگان خدمات تیک آبی اینستاگرام، آنلاک تیبیال با هزینه‌ای معقول، به‌صرفه و قابل رقابت با سایر خدمات‌دهندگان، با چندین سال تجربه‌ی حرفه‌ای در زمینه اینستاگرام، فرایند دریافت تایید حساب کاربری از سوی شرکت متا را به‌صورت تضمینی و با سرویس‌دهی سریع نسبت به سایر خدمات‌دهندگان ارائه می‌دهد.

 

شرایط لازم جهت تایید حساب کاربری اینستاگرام از سوی شرکت متا

شرکت متا شرایط سختگیرانه و خط‌مشی‌های خود را برای اعطای نماد تایید به افراد دارد.

از جمله این شرایط که یک صفحه اینستاگرامی باید دارا باشد تا احراز هویت آن صورت پذیرد، می‌توان به شروط اساسی زیر اشاره کرد:

  • در ابتدا باید برای شرکت متا کاملاً محرز باشد که امکان سوء‌استفاده از نام و یا تصاویر شما وجود دارد؛ و لازم است تا بطور کامل و دقیق توضیح دهید که شما چه کسی هستید و به چه طریق امکان سواستفاده از اعتبار شما وجود دارد.
  • یکی دیگر از شرایط احراز هویت اینستاگرام آن است که صفحه درخواست‌دهنده برای تایید باید دارای حداقل یک پست منتشرشده باشد.
  • از دیگر شرایط لازم برای تایید حساب کاربری شما آن است که باید از زمان ایجاد صفحه شما در اینستاگرام چند ماه گذشته باشد تا مورد بررسی و تایید قرار گیرد.
  • از شرایط بسیار مهم تایید حساب کاربری شما این است که مالک پیج خودتان باشید و کامل بودن اطلاعات حساب، پروفایل و بیوگرافی شما در اینستاگرام بسیار حائز اهمیت است. فراموش نکنید در پروفایل عکسی از خودتان باشد.
  • اینستاگرام محبوبیت پیج شما و میزان سرچ نام شما را بررسی می‌کند و اگر شما را فردی محبوب شناسایی کند، حسابتان را تایید خواهد کرد.

 

چند نکته حول شرایط دریافت تیک آبی شرکت متا

  1. صفحات شخصی در اینستاگرام نمی‌توانند تیک آبی دریافت کنند؛ پس باید صفحه شما عمومی باشد تا بتوانید نماد تایید اینستاگرام را دریافت کنید.
  2. صفحات عمومی مانند دانستنی‌ها، صفحاتی با محتوا و مطالب زرد و فن‌پیج‌ها نمی‌توانند تیک آبی دریافت کنند.
  3. اگر شما هر یک از شرایط تیک آبی اینستاگرام را ندارید، از ثبت درخواست تایید حساب کاربری خود صرف نظر کنید؛ چرا که اگر پس از بررسی شرکت متا شنا رد صلاحیت شوید، تا یک ماه امکان ارسال مجدد درخواست وریفای اکانت برای شما وجود نخواهد داشت.

چه مدارکی برای تایید پیج‌های اینستاگرامی از سوی شرکت متا لازم است؟

برای تایید صفحات اینستاگرامی، شرکت متا اوراق هویتی دارندگان این صفحات را بررسی و پس از اطمینان از صحت آن‌ها، تیک آبی اینستاگرام را برای این صفحات فعال می‌کند.

اما اوراق هویتی لازم برای تاییدیه شرکت متا چه هستند؟

شرکت متا هر نوع از مدارک دارای اعتبار را که مورد تایید ادارات رسمی و دولتی در کشورهای مختلف باشد را به‌عنوان مدرک هویتی می‌پذیرد. مدارک هویتی برای تایید حساب کاربری اینستاگرامی‌تان می‌تواند شامل شناسنامه، کارت ملی، گواهینامه و یا پاسپورت باشد؛ و یکی از این مدارک برای دریافت تیک آبی اینستاگرام کافی است.

پروسه تایید حساب کاربری اینستاگرام چند روزه است؟

تایید حساب کاربری از سوی شرکت متا حدود ۱۵ الی ۳۰ روز زمان می‌برد و این مدت زمان را نمی‌توان کاهش داد؛ چراکه طی کردن مراحل تایید از سوی شرکت متا انجام می‌شود و نمی‌توان این فرایند را تسریع کرد.

در صورتی که تمایل به خرید فوری داشته، میتوانید با ارسال پیام به پشتیبانی تلگرام به صورت فوری سفارش خود را ثبت نمایید. همکاران ما به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی درخواست و سوالات شما می‌باشند.

خرید فوری در تلگرام

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *